Algemene (Leveringsvoorwaarden)

Bestelprocedure

U kunt uw bestelling op meerdere manieren bij ons plaatsen:
Telefonisch                 0115-610636 op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur.
(Buiten deze tijden zijn wij enkel telefonisch bereikbaar voor lopende cateringopdrachten)
Via E-mail                   buckys@buckyscatering.nl     

Wenst u uw bestelling liever in een persoonlijk gesprek toe te lichten?
Dan vragen wij u hiervoor telefonisch of per e-mail een afspraak te maken.
Wij maken dan voldoende tijd vrij om u op ons kantoor te kunnen ontvangen.

Nadat u uw bestelling geplaatst heeft ontvangt u van ons een opdrachtbevestiging.

Levering

U geeft ons het gewenste tijdstip van aanvang door en wij leveren ongeveer 30 minuten op voorhand.
Ons personeel heeft dan voldoende tijd uw bestelling op de juiste manier af te kunnen leveren en
gereed te zetten voor u en uw gasten.
Warme gerechten worden warm geleverd en zijn direct klaar voor gebruik (met uitzondering van de gerechten uit de shop). 

Afhankelijk van de logistieke planning kan het zijn dat uw levertijdstip afwijkt van hetgeen gewenst of afgesproken is. U wordt hierover dan ten allen tijde telefonisch of per e-mail ingelicht.
Wij zorgen vervolgens voor het bewaken en bewaren van de juiste temperatuur van het product tot aanvang.

Bij bestelling van een buffet of barbecuemenu vragen wij u vriendelijk het vooraf opgegeven aantal meter (buffet)tafel gereed te zetten.
Heeft u niet voldoende ruimte? Wij hebben buffettafels te huur, deze dient u echter op voorhand te reserveren.

Al onze menu’s worden standaard geleverd inclusief porseleinen borden, RVS bestek, papieren servetten.
Afhankelijk van het gekozen menu worden hier alle andere noodzakelijke materialen aan toegevoegd als broodmand, broodplank, broodmes, opschepbestek, au-bain marie chafing dishes, soepkoppen, eetlepels, etc.

U dient uw bestelling direct bij aflevering te controleren op volledigheid en eventuele onvolkomenheden direct te melden bij de chauffeur.  

Afwas

Al het door ons geleverde wordt door ons afgewassen en/of schoongemaakt.
Wij willen u enkel vriendelijk verzoeken alle materialen (vrij van etenswaren, maar niet voorgespoeld) terug in de daarvoor bestemde kratten te plaatsen.

Ophalen

Bij levering van uw bestelling wordt er in overleg een tijdstip afgesproken waarop wij de kratten vuile vaat en andere toebehoren weer bij u ophalen.

Enkele algemene regels die wij hierbij hanteren:

Bij buffetten zonder verhuurmaterialen is dit 3 tot 3,5 uur na aanvang (uiterlijk 4 uur na levering)
Bij barbecues zonder verhuurmaterialen is dit 4 uur na aanvang (uiterlijk 4,5 uur na levering)
Bij levering van onze overige diensten (lunches, hapjes, etc.) is het tijdstip van ophalen altijd in overleg.

Bij levering van verhuurmaterialen (statafels, glaswerk, etc.) komen wij op doordeweekse dagen
een dag  nadien alles bij u ophalen. Bij verhuur in het weekend komen wij de maandag erna.
Bij afhalen van verhuurmaterialen dient u deze binnen 72 uur na de dag van gebruik weer bij ons terug te brengen

Manco/Breuk

Manco’s en breuk dienen bij het ophalen van de vuile vaat gemeld te worden.
De vervangings-  of reparatiekosten worden volgens de werkelijke kosten aan u doorberekend.


Bezorg- en ophaalkosten    

Leveringen in Terneuzen (en binnen een afstand van 10 km)                     Gratis

Leveringen tot 800 euro binnen een afstand van 10 tot 25 km                   € 25,00 
Leveringen tot 800 euro binnen een afstand van 25 tot 50 km                   € 40,00

Leveringen vanaf 800 euro worden binnen een afstand van 25 km            Gratis
Leveringen vanaf 800 euro binnen een afstand van 25 tot 50 km              € 25,00

Leveringen bij meer dan 50 km                                                                    Op aanvraag
Eventuele meerprijs voor doorgang via Westerscheldetunnel                     € 10,00

(Wij gebruiken voor de berekening de module ‘Routebeschrijving’ van Google Maps)

Afhalen

Het afhalen van uw bestelling is uiteraard ook mogelijk.
Hiervoor wordt op voorhand een tijdstip afgesproken, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw bestelling tijdig gereed staat.

Aantal personen

Wij vernemen het definitieve aantal personen van uw opdracht graag uiterlijk 7 dagen op voorhand.
Mochten er binnen 7 dagen voor de opdracht wijzigingen in de aantallen zijn, dan hanteren wij hiervoor de volgende regels.

Door onvoorziene omstandigheden wordt het aantal personen minder:
Mogelijkheid tot annuleren van een bepaald aantal is mogelijk tot 3 dagen op voorhand.
Wilt u het aantal wijzigen in minder dan 3 dagen voor uw opdracht dan kunnen wij in overleg tot een oplossing komen. (annuleringskosten, vacuüm verpakken, etc.)

Door onvoorziene omstandigheden wordt het aantal personen meer:
Mogelijkheid tot wijzigen is mogelijk tot 24 uur op voorhand

Annuleringskosten

Dient u uw volledige opdracht te annuleren door onvoorziene omstandigheden dan worden hier
annuleringskosten voor in rekening gebracht.

Wij hanteren de volgende annuleringsvoorwaarden:

Annulering meer dan 7 dagen voor de opdracht                                    Kosteloos
Annulering 5 tot 7 dagen voor de opdracht                                            25% van het totaalbedrag
Annulering 3 tot 4 dagen voor de opdracht                                            50% van het totaalbedrag
Annulering 1 tot 2 dagen voor de opdracht                                            75% van totaalbedrag
Annulering minder dan 24 uur voor de opdracht                                   100% van totaalbedrag

Diëten/Allergenen

Wanneer er vanuit uw gasten wensen komen met betrekking tot diëten of allergieën vernemen wij dat graag uiterlijk 5 dagen op voorhand. Wij kunnen dan zorgen voor de juiste en volwaardige alternatieven.

Aanpassingen en wijzigingen in het menu

U kunt aanpassingen en wijzingen in het menu doorgegeven tot uiterlijk 7 dagen op voorhand.
Eventuele wijzigingen daarna, worden enkel na overleg eventueel goedgekeurd.
Bucky’s Catering B.V. behoudt ten alle tijden het recht het menu aan te passen bij een tekort aan ingrediënten en/of grondstoffen, te wijten aan derden.

Betaling

Na levering van onze diensten zenden wij u een factuur.
Deze factuur wordt bij voorkeur per e-mail in een PDF-bestand verzonden.
Indien uw e-mailadres niet bij ons bekend is, zullen wij de factuur per post aan u toe zenden.
De factuur dient binnen 14 dagen na factuurdatum aan ons voldaan te worden o.v.v. het factuur- en klantnummer.
Mochten wij de betaling niet (of niet tijdig) ontvangen, dan zullen wij u hieraan herinneren volgens de wettelijk geldende regels. 
Bij grote orders wordt er mogelijk een voorschot gevraagd, dit wordt toegelicht in uw persoonlijke offerte.

Sluitingsdagen en Zondagen

Wij zijn elke dag van het jaar geopend met uitzondering van 26 december en 1 januari.

 

Bovengenoemde voorwaarden hebben betrekking op alle bestellingen.